قوانین سایت

قوانین وب سایت آفبا

(www.afbakonkoor.ir)

ورود کاربران به این وب ‏‌سایت به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات آفبا است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز به منزله  پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین از سوی کاربر است.

قوانین کلی:

کلیه اصول و رویه‏‌های این سایت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده می باشد و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج ، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های آفبا تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر:

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات آفبا اقدام کند.

ارتباطات الکترونیکی:

هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات آفبا استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به آفبا ایمیل می‏‌زنید ، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد  ، شما موافقت می‌‏کنید که آفبا به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.

همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند ، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.

جهت اطلاع رسانی رویدادها ، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، امکان دارد آفبا برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند ، می‌توانند از طریق ایمیل به مرکز خدمات مشتریان آفبا اطلاع رسانی نمایند .

توجه داشته باشید که afbacenter@yahoo.com تنها ایمیلی است که آفبا از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود ایمیل ارسال می‌کند. بنابراین ارسال هرگونه ایمیل تحت عنوان آفبا، با هر ایمیل دیگری تخلف و سوء استفاده از نام آفبا است و در صورت دریافت چنین ایمیلی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به afbacenter@yahoo.com اطلاع دهید.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی:

آفبا به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند ، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.

آفبا متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا ، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را ، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت آفبا، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.

همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات آفبا ، مانند متن ، گرافیک ، آرم ، آیکون دکمه ، تصاویر، ویدئوهای تصویری ، موارد قابل دانلود و کپی ، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط آفبا جزئی از اموال آفبا محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار آفبا است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی ، حق پیگرد قانونی را برای آفبا محفوظ می‏‌دارد علاوه بر این ، اسکریپت‌ها ، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط آفبا وعلائم تجاری ثبت شده نیز درانحصار آفبا است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهره‌‏ برداری و استفاده از لیست محصولات ، مشخصات فنی ، قیمت وهر گونه استفاده از مشتقات این وب‏‌سایت و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای آفبا محفوظ است. در صورت استفاده از هر یک از خدمات آفبا ، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد.

تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی www.afbakonkoor.ir است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرس‏‌های رسمی و تایید شده در سایت ، با شما تماس نمی‌‏گیریم.

ثبت ، پردازش و ارسال سفارش:

روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. آفبا به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.

کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت آفبا به وسیله پیش فاکتور از طریق ایمیل ، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. آفبا همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده ، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در آفبا به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای آفبا محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.

در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری ، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.

آفبا مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید ، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری ، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی ، برای آفبا محفوظ است.

در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت آفبا، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای آفبا محفوظ است. آفبا در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت آفبا می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.

کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست ، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. مشتریان می‌توانند نام ، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد ، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

با توجه به ثبت سیستمی سفارش ، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتور وجود ندارد.

خسارت در هنگام حمل و نقل:

آفبا همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات ، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و آفبا تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.

آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش آفبا اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش آفبا ارسال شود.

سرویس مهلت تست ۷ روزه آفبا:

در راستای ایجاد سرویس‌‏های ارزش افزوده، آفبا این امکان را ایجاد نموده تا کلیه کالاها ، تا ۷ روز پس از تحویل، دارای فرصت تست باشند و هر گونه نقص در محصولات شامل سرویس تعویض بدون قید و شرط می باشد.

لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری ، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش آفبا کنترل و بررسی می‏‌شود و در صورت تائید وجود نقص فنی ، کالا مشمول استفاده از سرویس فوق می‏‌شود. همچنین ، این سرویس ، اشکال‏‌های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود ، را شامل نمی‌‏شود.

در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط آفبا دریافت نشود ، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود.

در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در آفبا به اتمام برسد ، و آفبا امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد ، می‌تواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسان‏‌های قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمی‌‏شود.

قوه قهریه:

تمامی شرایط و قوانین مندرج ، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه ، آفبا هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

پشتیبانی:

پشتیبانی خرید از سایت:۰۲۱۶۶۹۵۷۸۴۷

شماره دفتر مرکزی :۰۲۱۶۶۹۷۶۳۴۷

4 پاسخ
  1. فرزاد ملکی
    فرزاد ملکی says:

    سلام خسته نباشین ببخشین تخفیف واسه خانواده های ارتشی و خانواده های جانبازان دارین من پکیج کامل دروس تخصصی و عمومی میخواستم متشکرم منتظر پیامتان هستم …….

    پاسخ دادن
    • آفبا
      آفبا says:

      سلام دوست عزیز

      تخفیف برای خانواده ها ی نیرو های مسلح از طریق حکمت کارت هست که ماکزیمم ۳۰% اعمال می شه,و چون در حال حاضر تخفیفات ما ۳۰% هست برای کسانی که واجد شرایط طرح حکمت هستند ۴۰% تخفیف در نظر گرفته شده
      برای اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۶۶۹۵۷۸۴۷ تماس بگیرید

      پاسخ دادن
  2. حسین رستموند
    حسین رستموند says:

    سلام من۹روزه بسته ای سفارش دادم ولی هنوز دستم نرسیده میخواستم بدونم چندروز طول میکشه دستم برسه؟

    پاسخ دادن

ارسال یک پاسخ

می خواهید در گفتگو ها شرکت کنید؟
Feel free to contribute!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *